Hvis du ikke har modtaget en faktura

Hvis du ikke længere ønsker at være medlem, kan du framelde dig ved at logge ind her https://secure.simplero.com/login

Hvis du ikke har opsat et brugernavn, kan du oprette og få tilsendt her https://secure.simplero.com/forgotten_password

Du skal bruge den e-mail du har tilmeldt dig Linkdoktoren med, når du opretter bruger ellers vil du ikke kunne se eller ændre i dit abonnement.

Når du er logget ind skal du klikke på produktet (Linkdoktoren) og derefter “Betaling/indstillinger”, og ”Stop dit abonnement med det samme…” – derefter vil du få beskeden “Dit abonnement blev stoppet den xx/xx-xxxx.”, og du har ikke længere et aktivt abonnement på Linkdoktoren.

Her har du også mulighed for at starte op igen, hvis du fortryder at du opsagde.

Hvis du har modtaget en faktura

Se din sidste faktura og klik på knappen “Administrer abonnement eller skift kort”

Klik derefter på “Stop dit abonnement med det samme…”, klik derefter bekræft.

Du vil efterfølgende modtage en mail om opsigelsen er accepteret.